Now Playing...

Sunday, 17 March 2013

Merentas desa and feeling time .

  Heyy Assalammualaikumm . Tunggu huda update blog ke ? Terime kaseh ii . HAHA ! Pasan jap . Actually huda da lme da nk update blog nih tapi ta kesampaian lah korang . Coz huda sangat ii bz and malas . So ckrang ni ade mase , rajenkan jela tgn menaip satu ii urup ini . Haha ! Fes , Huda nk cite start hari ape enth , Huda da ade latihan MERENTAS DESA , OHH MY NENEK ! Penad ky penadd . time hari Rabu 13/3/2013 ~ Huda tacink gilak kot dgn kawan ii huda *sebaris huda* sebab ? Siti pun same ? bbf ? klw bff ta kan biokan kite sorang ii right ? Eerr , Double hate them ~ Fatin ? Hmm , die pun lbeh kurang . Tapi sekurangnye die cbe paham huda yang gedikk nih . HAHA ! Suri ? Oke , i know she hate me . Eh ? tak yah ckp mane ade lah . Da tahu lame dahh ! To you zatod ~ Aku tahu kau baek . hmm , tapi time tu seyezly aku mmg tacink gak lah dgn kau . And pasal at meje fatin tuh pun aku tahu suri tu kau cakap utk aku , Zatod pun kan ~ Tapi klw tak ,aku jela yg tacink cngt . Sukahati korang lah korang  nak cakap ape pasal aku . Tengok lah result PMR korang nt ,Ta pun korang akn kene lagi teruk dari ape yang korang wat kan . HAHA ! Ape siakk aku merepek . Kan sir FEER say what u give , u get back . Sorry lah , aku bukan ape .. aku pun ade perasaan jugak ! Korang ade mulut kan ? korang boleh cakap ape je nk ckp , ade korang juge ia utk tnye sesuatu kebenaran . Nih takk , maen hembuss jee ! Bafakkk arr menagiss auu aku hari tu . Nak thu tnye kak bain . time aku nk solat pun aku nages tau . aku tanye ape salah aku wehhh ? ape aku wat ? aku ade ganggu je relay korang ? eh ? klw nk ckp aku ad kutuk korang , sorrylah , bnyak lagi keje aku nak watlahh . Korang rase korang ta selese aku dgn budak tuh , Yess ! Aku da jaokan diri aku dgn die , aku juz layan die gitu ii je , tu pun xcukup jelas ke menunjukkn aku nih care pasal korang . tapi aku tahu mulut orang mane boleh tutupkan . sokay lah aku paham . And now , budak tuh lak , tacink dgn aku ~Takpelahh . kite same je , sume orang melakukan kesalahan . but korang ,, eeeee ~ nak menagisss . Fatin thanks paham aku and tanye aku pasal bnde merepek tu semua . kau lah kawan baek pernah aku jmpe .. siti ? Bukan aku nk ckp ape pasal kau , kau pun mmg baek , tapi kadang ii kau wat hal yg mngecilkan hati aku . Kalau aku salah , aku say sorry . Korang klw tak suke aku cakap jelahh , tak suke orang suke korang balek . Mulut kAu pun jagelah jugakk , kau pk takde orang ke yg ckp pasal kau . Okeyy stop. thanks for all ..

     Besoknye pulak hentahh lahh aku pun xngat apeyg da berlaku . haha ! Tapi yang aku ngt time MERENTAS DESA ! Konon buddyz arr AKU , SITI , FATIN , SUE , Bieha , IZZAH AND ZATOD , LAST II , zatod nan izzah tnggalkn kiteowng duluu ~ Eh ? tgok belakang da ad laki . OH MY NENEK ! budak ke 2 lastt ! gelak siakk budak laki potong ii bagai ,.. oppss lupe , bdk tuh gi sabah ~ hope selamat , xde pape jadi and semoge happy ii disane . AMINN ! klahh korangg ,, jap ~ semalam ade sekolah ganti ~ Best cngtt , zulfikar konon ar big boss at ctu , nk mara je tahu , pk goyangg! cewahh ~ ahaha , aku , izzah , siti , yana borak sal memasakkk ! time sains plakk kiteowng da blaja cmpai chapter 4 tau tibe lahirkan anak bagai care oprate dgn normal , oprate aku mcm xde prasaan , haha ~ cuz da selalu cngt tgok ! Time normal tu pehh , xboleh bla ~ Dalah tnjukkn full , sume 6pkk ~ Aku , aten , ema~tgok dpan tnduk balek , 3 kali wat cmtu . Toleh depan balek die anu pkai gntingg ! Aku toleh aten terus air mte mngalirr . serentas ckp dgn ema koyak die bsa cngtt ! Yang menagis disini , aku , ema , dila , bieha , mira . yang aku pasan at meje aku . Budakk laki gedikkk ! werrkk ~ mnyampahh aku . tapi time ii camtu lah kiteowng mcm satu keluarge , gelak same ii , malu same ii and bagaii arr . HAHA xD

   Adohh ii , penad tangan aku dok menaip je dari tadi ... klah , babaii koranggg . Jumpe nanti , doakan aku laen kali ade lgi tau merentas desa yang mnyeksekan aku . malass gile pun nk larii ~ so jalann ! Besttt .