Now Playing...

Saturday, 4 May 2013

Happy Friday and thursday :)

Heyy , assalammuaikum sume ! Lame kan huda ta update blog nih kan . Bukan ape ky bz lah , dengan kerja sekola , kerja kursus and kerja umah lagi . Omyyy , Boleh gile ky gile . Lupe ! Huda baru lpas kene dere ky dgn cg bi huda . 20 kli salin blek karangan character the railway children tuh dala pnjang . tapi alhamdulilah lah da siap semalam and dah hanta :) Gwiyomi ? Atoto demam gwiyomi da sampai malaysia right . Oke , topic kite kali ni semalam and semalamnye tarikh die 2-3/5/2013 . Happy and happy . Hahaha and tunggu ky slot akan datang dalam topic imbas kembali , in sya allah esok huda postkan ky ;) Aummm
    Nak tahu tak , what huda say to gilerr huda . Huda say don't disturb me again . berani ta ? haha , yela korang , die tu da ade gurl tpi cre die lyn huda kdg ii ari tu da lme da . mcm die tade gurl oke . then , si blurr plakk die wat gwiyomi utk huda and huda ajar die nyanyi lgu . adoyyy , lagu yg hott pun die tak tahu ky . Huda sebut ii perkataan tu dgn nada ii lgu tu skali , die plak ikut huda nyanyi oke cun kan ? Hahaa , sebelum tu waktu sejarah ni utk ari khamis tau kiteowng ade test . omyyy ! haha , huda watlah dgn siti sayang huda tu . si blurr dgn kwan die si bluurr tu mmg dduk meje dpan . tbe ii die ckp dgn huda pnjam jap kertas aku nak check , check konon puihh arr . haha pastu die bgi sambil ckp ee ni bnyak salah nih . Aku ape siak budak nih .Then , huda say dah siap , die toleh blakang smbil ckp nak tngok , aku nak cheak , aku ckp mane boleh welkk ! Patu die ckpdgn siti gini siti ni tgok macam pandai je , nak tgok , then aku mnyampuk , aku ckp nak tgok sbut mama at siti , die ttup mke jap then sbut arr ma....ma.. boleh lah kan .. pastu aku soh die sbut ibu plak . Pehh ! sweet aku tgok bluurr tu nan siti . Hahaha ;) Happyy sangat time tu dengan hari jumaat tuh . Bergossip hangat ii . Wohh gitu ~ Panasss mahh . Cakap pasal di gilerr tu dengan Baby MIRAH ! Hahah . Lawakk arr tgann ii maen peranan tutup ii mulutt . Haha , Pastu aku citer at Bal tau , die gelakk je . Faess ? Die da laen ckit arr , die mcm da mle abaikan aku , sbb tu aku cri haluan aku cndiri . Sedehh ky sedehh , smlm aku soh die tman tau . Tapi die bz je , cian aku ,, Ohh ye aku lupeee ~ Time ari khamis tu kan . wktu last sainss tau , hmm tgh blaja ii nih tibe ii dtg pengawas nih , nak ape ? Entah lahh . tapi yang aku tahu lepas tu kne spotcheck . cian amir , anep and iron brg kne rmpass . Budak ii nih sume syak hajar yang bgitahu . aku taktahu lah sayang . takpelah bende dah lepas . sokayy lah :) Btw , aku da nk msuk ostel . Haha omyyy ! Jgn ta caye tau . jgn gelak . puk nt . hmm gwoyomi ii babaiii sume . tu je koddd ~ Doakan terbaek ky untuk aku . Sayang lupe lgi satu ,, hari jumaat tu aku kne gastrikk . cian tak ? jakon tak ? Haha . lawak bukn , then aku say at bluurrr ade die ckp ko ngt mkn burger ? mkn la mkanan berkhasiat ckit , tgok die mcm risau tau ,.. arrgghh ! Gedikk siak akunihh . k la boboiiii lgi skali ...

  To zaty aka atod aku nak mintak maaf at kau klw kau terase dengan aku . maafkan aku plezzz :(